Bebis, Göteborg och lite annat smått och gott...

I måndags fick Elin och Henrik äntligen sin lilla bebis:) Det blev en liten flicka som nog ska heta Annie. Jättesöt var hon. Danne och jag var och hälsade på dom i tisdags. 




Visst är hon söt!


Ingo var också och hälsade på samtidigt som oss, så måste ju lägga in en bild på han också... Hahaha...




Efter visiten i Lund åkte Danne och jag vidare till Göteborg. Danne skulle på seminarium där, så under tiden passade jag på att shoppa:) Blev en hel del fina kläder. En kjol, en kofta, en tjocktröja, en festtröja, ett linne och ett par träningsbyxor. Vi bodde på Grand Hotel Opera, jättefint var det där!

Idag är jag ledig:) Väldigt skönt! Var dukitg å tränade lite i förmiddags, blev hopprep och stryketräning, riktigt skönt. Ska åka till Danne med Ludde om ett tag, ska bli mysigt. Imorn ska vi in till Malmö och käka med några av Dannes kompisar, ska bli roligt. Får väl plugga lite i helgen me, har en hel del att läsa.....



Kommentarer
Postat av: Helena

Gudddd va söt hon är :)

2008-09-19 @ 16:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0