Onsdag

Idag har jag varit ledig hela dagen... wiiiiieeeee.. Ska vara ledig på torsdag och freag med, hur skönt som helst. Har visserligen lite att plugga hemma, men skönt att slippa åka in till Malmö iaf.

Har träffat Linda idag. Har pysslat, fick gjort några kort. Käkade god pastasallad till lunch å sen hembakad cheesecake till efterrätt. Mumsigt. Handlade en snygg svart kjol idag me. Har kikat på den ett tag, så det var på tiden att jag köpte den.

Ikväll var jag hemma om hos mamma och hämtade Ludde. Käkade lite god pizza där med.

Kvällen blir lugn, håller på att göra ett dopkort till lilla Annie och kollar lite på efterlyst.

Imorn ska jag fortsätta göra kort och på kvällen blir det simning me syrran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0