Senaste nytt...

Blev en extra lång helg med älsklingen:) Danne kom till mig redan i torsdags kväll. Vi lagade god mat och sen tog vi det bara lugnt och kollade på tv, eftersom Danne var lite sjuk.

I fredags pluggade jag en del inför tentan i medicinsk engelska. Jag planerade även tisdagens redovisning. På kvällen kollade vi på 2 filmer, en som hette Varg med Peter Stormare, var väl sådär. Sen såg vi What happens in Vegas stays in Vegas, bra film med Cameron Diaz.

Igår var jag ute och joggade en runda i skogen, var evigheter sen, så det kändes i benen. Pluggade lite på dagen. På kvällen var vi hos Dannes föräldrar och käkade och firade fars dag. Bilder kommer lite längre ner.

Idag har jag också pluggat, riktigt duktig.... Har fått tillbaka lite motivation för skolan igen. Har precis varit ute med Ludde en lång runda i skogen, skönt.  I eftermiddag ska vi till mina föräldrar och fira fars dag tillsammans med farmor och farfar. Ska bli kul, var längesen man träffade dom. Sen ikväll blir det nog en film eller nåt med Danne.




Sessan, Dannes föräldrars hund. Jättegullig:)



Annie är lika söt som vanligt:)



Jag och Danne.



Och här är vi igen...

Kommentarer
Postat av: Karino:O

Were is inspectorn:O

2008-11-10 @ 14:58:37
Postat av: Danne

He is out on a mission.....

2008-11-10 @ 20:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0