Första veckan snart avklarad...

Nu är första veckan på min praktik snart avklarad. Har faktiskt gått ganska snabbt, skönt. Sen är det bara tre veckors praktik kvar och en veckan i skolan, sen är det julledigt:) Ska bli så härligt. Har visserligen en del att plugga hemma i jul, men skönt att slippa åka in till skolan iaf.

Denna helgen ska jag inte träffa Danne förrän på söndag, han är iväg på fiskeresa med jobbet.  Tänkte ta det ganska lugnt denna helgen, har en del att plugga inför nästa tenta och sen måste jag skriva på min rapport om min praktik. Tänkte hälsa på där hemma i helgen med och göra lite kort med syrran. Ska bli skönt att sova ut lite också, har varit tidiga morgnar denna veckan.... Sen blr det mys med lilla Ludde också, var och hämtade han idag:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det hoppas jag oxå. Inte alls kul, men jag hoppas att det hjälper.

2008-11-20 @ 20:56:33
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaså, har du praktik nu?? Var är du då?? Vad skönt med lite ensamtid. Man hinner mer då av någon konstig anledning. Kram

2008-11-20 @ 21:00:15
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0