Förkyld...

Nu har jag varit förkyld snart hela hösten känns det som. Så fort jag börjar känna mig bättre blir jag sjuk igen. Har nog testat typ alla nässpray som finns på Apoteket och druckit en massa the och käkat frukt. Vet inte riktigt vad mer man kan göra...

Var hemma från praktiken igår och bestämde mig för att stanna hemma idag me. Ingen mening att smitta ner någon annan också. Sen får man inte mycket gjort om man ska springa och snyta sig och snörvla hela tiden, blir bara jobbigt. Men jättetråkigt att missa 2 dagar på praktiken, hoppas verkligen att jag mår bättre imorn så att jag kan gå dit.

Får hoppas att man mår bättre till helgen me, för då är det fullt upp. 2 födelsedagskalas. På fredag ska vi fira älsklingens pappa och på lördag ska vi fira min bror, han fyller 20 idag:) Grattis Danne! På söndag ska vi nog gå en sväng på julskyltningen, ska bli mysigt.

Idag blir det bara vila som gäller, ska kanske försöka plugga lite också, har tenta i verksamhetsstyrning direkt efter praktiken, jobbigt....

Älsklingen kommer kanske och hälsar på ikväll om jag mår lite bättre, hoppas verkligen det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0