Trött på att va sjuk

Är så trött på att va sjuk. Gick till jobbet idag iaf för jag kände mig ganska bra imorse, men fick tyvärr gå hem för jag mådde så illa igen. Har varit hos läkare idag, men hon sa inte så mkt. Trodde det va nån bakterie jag fått i mig via nån mat, å det kunde man tydligen inte göra nåt åt. Det var bara att vänta till det blev bättre.

Får se hur jag mår imorn om jag ska gå och jobba då. Är nästan bättre att va hemma å vila då me så att man är frisk till måndag å kan jobba hela nästa vecka, men jag får se.

Är så tråkigt att bara va hemma. Finns ju inte allt för mkt man kan hitta på när man är sjuk. Å så förlorar man så mkt pengar på att va hemma me, inte alls bra.

Skulle träffat Anna idag me, men det får jag nog skippa, vi får ses en dag nästa vecka istället.

Får väl fördriva denna dagen också me att titta på tv, inte så kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0