Tisdag

Idag har jag jobbat som vanligt. Var ganska mkt att göra idag, men det är bara kul, tiden går mkt fortare då.

Efter jobbet åkte jag till Linda. Vi var å kollade på tyg å band till min klänning. Blev ett fint ljuslila typ me mörklila band, den kmr säkert  bli jättefin. Längtar tills den är färdig:) Efter shoppingen beställde vi hem kinamat, mumsigt!

När jag kom hem gick jag en lång promenad. Skönt att komma ut lite när man sitter inne hela dagarna. Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen, känner mig ganska trött.

Imorn kmr Danne hit. Ska handla en del inför Saras möhippa på lördag. Massa cider å vin till alla tjejerna å lite annat smått och gott.  Så Danne får hänga me till Systemet, lär bli tungt att bära annars. Haha....



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, skönt när det händer något på jobbet. JA, det blir nog tungt hehe. Kram

2008-07-15 @ 22:16:01
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Danne

Hej!



Igår var jag hos dig, ikväll ska vi till Jimmy. Ja jag tänkte jag skriver miniblogg här på din sida om det finns utrymme för det :)Nu ska jag dricka kaffe.



Puss

2008-07-17 @ 13:49:51
URL: http://www.fiskekompaniet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0