Söndag & måndag

Söndagen började bra med en joggingrunda i skogen, riktigt härligt. Var ett tag sen jag sprang.

På eftermiddagen åkte vi till Linda å Lh å fikade. Sen provade jag en klänning Linda ska sy till mej till bröllopet, den kommer säkert bli jättefin.  Ska träffa henne imorn å gå å kolla på tyger å sen ut å käka. Ska bli roligt.

Igår kväll var vi hos Sara å Anders. De visade lite bilder på hennes bröllopsklänning och skogen där de ska gifta sig. Fick reda på vad de skulle bjuda för på för mat, vilket band som skulle spela å lite annat smått och gott. Ska bli kul att gå på bröllop:)

Idag har jag jobbat på första gången på en vecka eftersom jag har varit sjuk. Kändes lite konstigt att va tillbaka, men samtidigt skönt.

Efter jobbet åkte jag hem till mamma å Danne å åt en god middag å var ute en sväng med Ludde. Har precis varit å solat, nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen. Skönt:)


Kommentarer
Postat av: Anna

Var ska dom gifta sig??? Hppas klänningen blir fin. Får jag se en bild när den är färdig. Kram

2008-07-14 @ 20:18:58
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Danne

Hej sweety imorrn ses vi får inte glömma att handla in dricka till helgen :) Pussar D

2008-07-15 @ 15:45:00
URL: http://home.swipnet.se/~w-26745/
Postat av: Helena

Hej gumman. Vi måste bestämma en dag som ni kan koimma hit o grilla, vi saknar er nu va det ett tag sedan vi umgicks. Kram på er

2008-07-15 @ 16:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0