Så var denna helgen också över.

Har varit en lugn helg för sen gångs skull, skönt. Härligt att det har varit så fint väder me. Har solat en hel del idag, så jag har blivit brun som en peppar kaka:) Har varit hos Linda å Lh en sväng me, min klänning är snart klar.  Ska träffa Linda imorn å fixa det sista.  Blev även grillning ikväll me Danne, Helena, Koffe, Anders å Sara. Trevligt!

Fredag å lördag var det väldigt lugnt me filmtajm, inte helt fel. Behövde vila upp mig, var trött efter jobbveckan. Men mindre än två veckor kvar att jobba nu, härligt. Sen är jag ledig två veckor innan det är dags att plugga igen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltid skönt och sola, det får jag göra nästa vecka. Jag hoppas att vädret håller i sig till dess och 2 veckor framåt, så man har någon nytta av semestern. Kram

2008-07-28 @ 08:53:39
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0