Helgen

Denna helgen har det varit fullt upp. I fredags var jag å Danne ute å hälsade på mamma efter jobbet å käkade en god middag där.

Igår var det möhippa för Sara. Vi hämtade henne redan kl 9 på morgonen å sen var det fullt ös hela dagen, kvällen å halva nattan. Men det var kul, dagen gick väldigt fort. Jag var ganska så trött när jag äntligen kom hem.



Idag har vi firat Ludde som fyllde 3 år. Han fick en massa presenter å god mat, så han blev nog nöjd med sin dag! Ikväll ska jag nog ta det ganska lugnt å fixa här hemma, ska bli skönt.


Kommentarer
Postat av: Danne

Grattis Ludde :) Hoppas du njuter av dina presenter.



Massa pussar till dig JO..

2008-07-20 @ 17:19:38
Postat av: Helena

Sååååå söt Ludde e när han öppnar paket

2008-07-21 @ 10:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0