Annies dop!

I lördags döptes lilla Annie. Jag och Danne var gudföräldrar, jättekul att Elin å Henke ville att vi skulle va det:) Det var ett jättefint dop och efter det fest med Elin och Henriks släkt och vänner. God mat och trevligt folk, så det var inget att klaga på. Lägger in bilder från dopet lite senare...

Igår var jag duktig och gjorde både pepparkakor och knäck, blev hur gott som helst. Inte ofta jag bakar och så, men blir ju mycket godare att göra egna pepparkakor. Bakade till mamma och pappa också, så dom blev glada:)

Bara 3 dagar kvar av praktiken nu, skönt när den är slut. Är så stressigt nu att jobba hela dagarna och sen plugga till tenta och skriva rapport när man kommer hem. Ska bli skönt med lite julledighet sen.  Även om jag har en tenta att plugga på då också så blir det betydligt lugnare än vad det är nu..

Kommentarer
Postat av: Helena

Va mysigt med dop vill gärna se bilder sen

2008-12-09 @ 20:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0