Uppdatering

Igår var jag hos Danne fram till eftermiddagen. Efter det träffade jag Anna i Ystad. Vi gick en sväng i stan å handlade lite, sen käkade vi en god middag på Skogshyddan. På kvällen tog jag det lugnt med Ludde.

Idag har jag varit och solat. Har hunnit städa lite här hemma med. Ska snart ut och hälsa på mamma och pappa en sväng. Sen ikväll blir det tacobuffe med Danne, Anna och Martin. Ska bli kul:)

Imorn vet jag inte riktigt vad som händer på dagen, kanske en joggingrunda i skogen....
På kvällen blir det iallafall kräftskiva hos Rikard och Ida. Ska bli riktigt roligt:)

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Hejsan .



Jag skulle vilja rekomendera att bli medlem på denna sidan http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=2392 . Värvar man några vänner/familjemedlemmar så får man presentkort på KICKS på 150 kr.Självklart är allting gratis.



Läs mer på min blogg om du vill veta mer.

2008-08-22 @ 13:56:51
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0