Ett tag sen...

Var ett tag sen jag skrev nåt här sist, så får väl se om jag kan få ihop några rader...

Skolan har börjat igen, började i tisdags... Mkt föreläsningar den första veckan, men nästa vecka verkar vara ganska lugn. Ledig både måndag å tisdag..wiiiiieeeee... Visserligen lite att plugga hemma, men jag slipper åka in till Malmö iaf.

Helgen har varit lugn. Har fixat lite med Dannes hus och i hans trädgård. Igår var vi i Trelle med Ingo. Kollade lite på Bwo.. Sen gick vi en sväng i stan med Karin å Ricky. Länge sen jag var i Trelle, men inte mycket som hade förändrats.

Har haft Ludde hela helgen och ska ha han måndag och tisdag också, mysigt:) Blir som sagt lite att plugga imorn, ska träna också, var ett tag sen. Har inte så mkt mer planerat inför morgondagen, skönt att bara ta det lugnt:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för att du kom ihåg mig gumman. Får ta tag i vår gemensamma träning nu oxå. Kram

2008-08-31 @ 21:33:42
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Ingo

Ja jag får tacka för en förträfflig kväll under palmfestivalen :-)

2008-09-01 @ 19:24:21
Postat av: Daniel

Ja det var så lyckat på Palmfestivalen håller verkligen med föregående skribent Ingo. Pussar

2008-09-01 @ 21:50:56
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0